Pagina's

donderdag 31 maart 2016

Envelopkaart #1 - Verjaardag

Vandaag een leuk model voor een envelopkaart. Dit model kwam ik tegen op de blog van Miranda en zij had hier een hele duidelijke beschrijving bij, dus ik ging er gelijk mee aan de slag.

Een ideaal formaat, je haalt er precies 2 uit een a4-tje. Zelf ben ik nooit zo van het geven van cadeaukaarten, maar op deze manier is het geven van een cadeaukaart al vele malen leuker!


Ik gebruikte het papier French Roses voor zowel de buiten als de binnenkant. Op de voorkant verschenen twee mooi rozen, met een mooi lintje eromheen. Tot slot nog een leuke tekst erop en klaar is de envelopkaart!
 
 
Aan de binnenkant past precies de cadeaukaart in, en natuurlijk kan je hier ook geld in doen. Zo is het geven van een cadeaukaart of geld toch velen malen leuker?

Omdat ik zo lekker bezig was met deze envelopkaarten, ontstond er gelijk een voorraadje, maar die zien jullie binnenkort.

Gebruikte materialen: 

-Pretty Paper Bloc – PK9106 French Roses – Marianne Design
- LR0294 – Roos – Marianne Design
- EC0138 – Clearstamp ‘Van harte gefeliciteerd met je verjaardag’

Liefs,
Marjolein

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Marjolein. Zo is het inderdaad leuker om iets weg te geven.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gemaakt Marjolein!
    Dit idee ga ik zeker onthouden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is niet alleen het geven van een cadeaukaart veel leuker, maar ook het krijgen ;) Mooie papiertjes heb je gebruikt. De rozen voorop staan daar heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke envelopkaart is dit geworden. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie envelopkaart Marjolein! Veel leuker om een zelfgemaakte envelop met inhoud te geven en ook om te krijgen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi envelopkaartje!!! 'k Ben benieuwd naar de anderen. Een poosje terug heb ik ze zelf ook gemaakt en toen rolden er ook meer tegelijk uit mijn handen.
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk om te zien dat mijn voorbeeld en de beschrijving er bij je geïnspireerd hebben Marjolein! Jouw versie is erg mooi geworden, leuk met het bloementhema en de mooie papiertjes. (Dit model vraag bijna om massaproductie he, haha!) Bedankt ook voor het linkje naar mijn blog! Fijne dag, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie envelopkaart,Marjolein.Superleuk gedaan met het designpapier en de bijpassende roosjes erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje achter te laten voor mij! Ik lees ze allemaal met veel plezier & waardeer het enorm!